Nieuwe dienstverlening

Afvalzorg hecht veel waarde aan een marktgerichte en klantvriendelijke manier van werken. We peilen de mening van onze klanten over Afvalzorg in periodieke tevredenheidsonderzoeken en investeren voortdurend in nieuwe producten en diensten. Hiermee spelen we in op de behoeften van de klant.

Afvalzorg werkt steeds klantgerichter. Alle bedrijfsonderdelen voeren periodieke klanttevredenheidsonderzoeken uit en werken structureel aan verbeterpunten. Zo is op locatie De Liede in Vijfhuizen een nieuwe, dubbele weegbrug in gebruik genomen voor in- en uitrijdend verkeer. Dit verkort de doorlooptijd voor vrachtwagenchauffeurs. Op locatie Nauerna is er nu naast een wielwasinstallatie ook een spuitinstallatie waarmee chauffeurs de binnenzijde van de laadbak kunnen schoonspuiten.

Nieuwe producten

De activiteiten op locatie Brunssum en op de Groen en Grond Combinatie op locatie De Liede zijn in 2015 flink uitgebreid. Naast het innemen, produceren en opslaan van producten, leveren we inmiddels onder meer volop stopzand, bomenzand en tuinturf. Klanten kunnen dit meteen weer mee retour nemen en dat scheelt veel tijd. Op het Grondstoffenpark Rivierenland in Geldermalsen zijn we samen met de firma Bruins en Kwast bezig met de ontwikkeling van nieuwe grondproducten. Ook hier ontvangen en bewerken we nu puinstromen en kan gebroken puin worden afgehaald op de locatie.